• _

    خرید ورق ژئوممبران دست دوم

    بررسی مزایا و معایب خرید ورق ژئوممبران دست دوم جهت احداث استخر ذخیره آب

    امروزه با کاهش قابل توجه بارندگی و کمبود منابع آبی، ذخیره کردن آب به ویژه برای کشاورزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این ذخیره سازی آب همواره با روش های گوناگونی قابل انجام بوده که در مقالات قبلی به صورت جامع در مورد ساخت استخر کشاوزی با ورق ژئوممبران پلی اتیلن صحبت کرده ایم. ساخت استخر کشاورزی فرآیندی هزینه بر است و این روزها با افزایش قیمت ها ممکن است شما به فکر خرید ورق ژئوممبران دست دوم افتاده باشید. در این مقاله به بررسی استفاده و خرید ورق ژئوممبران دست دوم می پردازیم.

    همانطور که میدانید ساخت استخر کشاورزی با استفاده از ورق ژئوممبران هزینه ای حدود یک چهارم ساخت استخر بتنی (یا بلوک سیمانی) دارد و قاعدتا خرید ورق ژئوممبران دست دوم باز هم این هزینه را کاهش خواهد داد.

    • آیا خرید ورق ژئوممبران دست دوم صرفه بلند مدت نیز دارد؟
    • استفاده از ورق ژئوممبران دست دوم تا چند سال عمر خواهد کرد؟

    دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

    تلفن های تماس: 02186111012  و 09121383104

    خرید ورق ژئوممبران دست دوم
    _

    شرایط ضمانت نامه ورق ژئوممبران دست دوم

    ورق های ژئوممبران در ایران معمولا با ضمانت نامه های 10 ساله به نام و محل پروژه تولید می شوند و همین امر سبب میشود که در صورت برش و انتقال ورق ژئوممبران به مکان و پروژه ای دیگر، آن ورق دیگر مشمول شرایط ضمانتنامه نباشد.

    پس ورق ژئوممبران دست دوم هیچگونه ضمانتی در اختیار شما قرار نخواهد داد.

    خرید ورق ژئوممبران دست دوم
    _

    شرایط نصب ورق ژئوممبران دست دوم

    در موردنصب ورق ژئوممبران دست دوم وکارکرده باید بدانید، به دلیل اینکه این ورق قبلا به اندازه استخر دیگری برش خورده و جوش داده شده است، وقتی قصد داریم از این ورقها در محل دیگری استفاده نماییم، امکان استفاده دوباره آنها را همانند ورق های ژئوممبران نو نداریم . اکنون برای شما هزینه ای بیشتر از قبل را در پی خواهد داشت چون به برش و تکه ای جوش دادن های بیشتری احتیاج خواهد داشت و همینطور زمان نصب و اجرای ورقها افزایش می یابد.

    همینطور باید بدانید که ممکن است در زمان جابجایی در اثر تا کردن و رول کردن، ورق آسیب دیده (به دلیل اینکه به هرحال برای مدتی روی یک بستر نصب شده و در معرض نور خورشیده بوده است) و باعث افزایش هزینه نصب گردد.

    نتیجه گیری

    خرید و استفاده از ورق ژئوممبران دست دوم تنها در صورتی ممکن است به صرفه باشد ک فاصله محل نصب قبل و بعد نزدیک به هم بوده و ابعاد دو استخر تا حد ممکن شبیه به هم باشند که در اینصورت هم ما خرید ورق ژئوممبران دست دوم را به دلیل مشکلاتی که در بالا به آن اشاره شد به شما پیشنهاد نمیدهیم.

    راه حل جایگزین چیست؟

    در شرایطی که شما تصمیم به احداث استخر دائمی دارید، بهترین گزینه خرید ورق ژئوممبران درجه یک است که با 10 سال گارانتی به همراه خدمات نصب به شما ارائه خواهد شد، ولی در صورتی که استخر شما به هر دلیلی موقتی بوده یا قرار است در زیر مصالح دفن شود و در معرض نور خورشید قرارنگیرد، نوع دیگری از ورق های ژئوممبران پلی اتیلن که کیفیت پایین تر و در عوض قیمت بسیار مناسب تری دارند به شما پیشنهاد میشود، این ورق ها در بازار با نام ورق ژئوممبران نفتی نیز شناخته میشوند.

    جهت استعلام قیمت ژئوممبران و دریافت مشاوره رایگان در مورد ژئوممبران درجه یک و یا ورق ژئوممبران نفتی با کارشناسان تامین یاران تماس بگیرید.

    دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

    تلفن های تماس: 02186111012  و 09121383104

    با کارشناسان تامین یاران در ارتباط باشید

    ما در 24 ساعت آینده با شما تماس میگیریم

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *