• _

    عایقکاری انواع سقف سوله، ساختمان پیش ساخته(LSF) و آلاچیق

    عایقکاری انواع سقف سوله، ساختمان پیش ساخته(LSF) و آلاچیق  با ورق ژئوممبران برای ایزولاسیون و سبک سازی و جلوگیری از نشتی و رطوبت

    آب بندی سقف کاذب

     یکی از بهترین روشهای عایق کاری، استفاده از ورق ژئوممبران برای سقف و یا دیواره سوله ، سقف آلاچیق و سقف و دیواره ساختمان پیش ساخته ال اس اف (LSF) می باشد. ورود آب از درز سقف‌ها مشکلی است که با شروع فصل بارندگی ممکن است با آن روبه‌رو باشید.

    معمولاً درزگیری و آب بندی و عایقکاری سقف های سوله های قدیمی و دارای عمر بالا کار آسانی نیست . حتی تصور اینکه بعد از آماده‌سازی سقف سوله و حتی نصب ماشین آلات در سوله کارخانه، در اولین بارش با نشتی در سقف و ورود برف و باران به داخل فضای سوله روبرو شویم هم ناراحت‌کننده است. ترمیم و یا بازسازی سقف سوله ها گاهاً بدلیل عدم دسترسی و وجود ماشین آلات در سوله بسیار مشکل می باشد. علیرغم تلاش‌های فراوان و امتحان شیوه‌های مختلف و هزینه های بالا در سوله سازی، بازهم در فصل پاییز و زمستان با مشکل عدم آب بندی این سقف ها مواجه می‌شویم.

    بهترین راهکارها استفاده ورق ژئوممبران فویلدار می باشد که می توان با دسترسی به بالای سوله و یا روشهای دیگر که بستگی به شرایط کاری می توان تصمیم گرفت، از این ورق های ژئوممبران فویلدار استفاده نمود.

    پس بد نیست با این نوع عایقکاری انواع سقف سوله، ساختمان پیش ساخته (LSF) و آلاچیق آشنا بشوید که هم مطمئن تر و هم ارزان تر و دارای عمر طولانی می باشد.

    عایقکاری سقف و دیواره ساختمانهای پیش ساخته ال اس اف

    با توجه به اینکه در ساختمانهای پیش ساخته به روش ال اس اف (LSF)، به دنبال سبک سازی متریال ها و مصالح استفاده شده برای عایقکاری سقف و دیواره ساختمانهای پیش ساخته ال اس اف هستیم، ما یک پیشنهاد ویژه داریم که در عین حال که مقاوم می باشد، مقرون به صرفه و اقتصادی هم هست. همچنین یکی از روش های عایق کاری مناسب برای رطوبت و دما، استفاده از این ورق های ژئوممبران می باشد که فوق العاده کاربردی بوده و کاملاً برای استفاده در ساختمان پیش ساخته  مناسب می باشد. ما به سازندگان و مالکان ساختمانهای پیش ساخته هم این روش را توصیه می کنیم. بهتر است با ورق های ژئوممبران بیشتر آشنا شده و از استانداردها و کاربردی بودن آنها و نحوه استفاده آنها هم آشنا شوید. برای استعلام قیمت ژئوممبران با کارشناسان تامین یاران تماس بگیرید.

    • آیا روش دائمی برای آببندی وعایق کاری سقف سوله، سقف آلاچیق، سقف ساختمان پیش ساخته وجود دارد؟
    • آیا روشی برای رفع نشتی درز سقف ها وجود دارد؟
    • آیا برای آب بندی سقف سوله کارخانه و یا کارگاه شما حتماً به نصاب احتیاج است؟
    • آیا آب بندی وعایق کاری سقف سوله زمان‌بر است و احتیاج به جمع‌ آوری وسایل وماشین آلات و دستگاهها از زیر سقف و برنامه‌ریزی بلندمدت وجود دارد؟
    • آیا هزینه بالایی برای آب بندی و یا عایق کاری سقف سوله، سقف آلاچیق و… باید پرداخت شود؟
    • آیا پس از گذشت چند سال در شرایطی که سقف سوله دائماً در مجاورت اشعه خورشید قرار داشته باشد بازهم ممکن است همین مشکل پیش بیاید؟
    عایق کاری سقف و دیواره ساختمان پیش ساخته LSF
    _

    در این شرایط یقیناً باید به دنبال مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن برای ترمیم سقف خود باشیم

    _
    _

    ما روشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که علاوه بر اینکه مطمئن است در سریع‌ترین زمان ممکن قابل‌نصب بوده و کمترین هزینه ممکن را برای شما خواهد داشت.

    _
    در کمترین زمان ممکن
    _

    معرفی ورق ژئوممبران فویلدار

    سریع ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین روش برای آب بندی سقف سوله و مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید

    محصول ورق ژئوممبران فویلدار یک محصول جدید، منحصر و بی رقیب در صنعت عایق های ژئوسنتتیک بوده که بسیار کاربردی برای مکانها و استفاده در جاهایی که دائماً در معرض نور خورشید قرار دارند می باشد. ما این محصول را برای استفاده در مکانهای متعددی پیشنهاد می دهیم.

     

    • سقف سوله کارخانه های صنعتی، سقف سوله دامداری و مرغداری
    • سقف و دیواره ساختمان پیش ساخته ال اس اف و مشابه
    • سقف آلاچیق ها 

    دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

    تلفن های تماس: 02186111012  و  09121383104

    با کارشناسان تامین یاران در ارتباط باشید

    ما در 24 ساعت آینده با شما تماس میگیریم

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *