• _

    زهکشی با دیمپل شیت 

    دیمپل شیت و کاربرد آن در زهکشی

    ورق‌های ضدآب ژئوممبران یک جزء حیاتی برای خشک نگه داشتن سازه‌ها هستند، اما آنها تنها نیمی از راه‌ حل هستند. در اکثر مناطق کشور و بسیاری از پروژه‌ها برای کاهش فشار هیدرواستاتیک و افزایش عمر لایه ژئوممبران به سیستم زهکشی نیاز است.

    ورق‌های دیمپل شیت یکی از پرکاربردترین و موثرترین محصولات زهکشی موجود در بازار هستند.

    ورق‌های دیمپل شیت که از پلی اتیلن با چگالی بالا یا HDPE تولید می‌شوند، در اواسط دهه 1960 اختراع شدند.  این ورق‌ها تقریبا برای تمام موقعیت‌های زهکشی، از زیرزمین‌های مسکونی کوچک گرفته تا پروژه‌های عظیم تجاری قابل استفاده هستند.

    OUR SERVICES
    _

    ویژگی‌های ورق‌های دیمپل شیت

    _
    دیمپل شیت
    زهکش دیمپل شیت

    1.انعطاف پذیری بالا

    ورق‌های دیمپل شیت را به دلیل انعطاف پذیری بالای آنها می‌توان روی هر فوندانسیونی(از بلوک‌های بتنی گرفته تا دیوارهای حائل) نصب کرد.

     

    2.دوام طولانی مدت

    این ورق‌ها فوق العاده محکم هستند و در هنگام پر کردن آسیب نمی‌بینند. علاوه بر این، عمر آنها 50 سال است که شاید از عمر خود ساختمان بیشتر باشد.

     

    3.پایداری

    HDPE ماده تشکیل دهنده دیمپل شیت، ایمن و سازگار با محیط زیست است و هیچ ماده شیمیایی مضری وارد خاک اطراف ساختمان نمی کند. دیمپل شیت‌های غیر قابل نفوذ یک انتخاب عالی برای زیرزمین‌های مرطوب هستند. این ورق‌ها هم‌چنین می‌توانند بخار آب و سایر گازها مانند رادون را در خارج از پوشش ساختمان نگه دارند.

    OUR SERVICES
    _

    شرایط نصب ورق‌های دیمپل شیت

    _

    ورق‌های دیمپل شیت در هر شرایط آب و هوایی(حتی در باران یا برف) قابل نصب هستند و نصب و راه‌اندازی آنها بسیار ساده است. اکثر دیمپل‌شیت‌ها به صورت مکانیکی توسط میخ هیلتی و واشر آب‌بندکننده به دیوار بسته می‌شوند. با این حال، پیمانکااران باید دستورالعمل‌های نصب ارائه شده توسط تامین‌کننده ورق خود را برای دستیابی به نتایج بهینه رعایت کنند، چون جزئیات بسیار مهم است.

    اگرچه اتصال دهنده‌ها(میخ هیلتی) به داخل ورق نفوذ می‌کنند، اما در عملکرد ورق تداخلی ایجاد نمی‌کنند.

    همانطور که تا اینجا خواندیم، یکی از بهترین راه حل‌ها برای اطمینان از عمر طولانی سیستم عایق رطوبتی و زهکشی سازه‌ها،  استفاده از ورق‌های دیمپل شیت است. عمر و دوام طولانی مدت این ورق‌ها و انعطاف پذیری بالای آنها، موجب کاربرد گسترده آنها در پروژه‌های متنوع شده است.

    برای مطالعه بیشتر در مورد ورق دیمپل شیت، مزایا و کاربرد آن، فر آیند تولید و مشخصات فنی آن می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

    دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

    تلفن های تماس: 02186111012  و  09121383104

    با کارشناسان تامین یاران در ارتباط باشید

    ما در 24 ساعت آینده با شما تماس میگیریم

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۷ رای

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *